First Giveaway by Anis Khalilah.



pasal ibu :

name mak saye : Siti Maheran Bt Sheikh Abu Bakar
panggil umi

feveret colour : hijau
makanan kegemaran : banyak, hahaha
mak aku lahir : 20/03/1970

mak aku seorang guru dan mak aku mmg komited dgn tugas tu , mak aku ajar subjek English dan PSV.
Hampir setiap hari kena pergi sekolah sbb kerja yang banyak , jumaat sabtu pon kena pergi jugak , haduii 
Demi anak murid die :)

Cakap je nak suruh tolong ape, memang mak aku berusaha utk tolong dan penuhi permintaan kiteorang ^walaupun nakal^ dan mak aku mmg suke tolong orang walaupun org tepi jalan. Mak aku jugak seorang yang penyabar walaupun kucing buat sepah dapur kat rumah, mak aku tak membebel pastu tengok2 dah siap kemas. kihkih


You are the special gift
thanks for everything, hehe

Semoga Allah merahmati mu dan dimurahkan rezeki .

4 comments:

  1. Assalammualaikum. Pertama sekali, terima kasih kerana sudi join giveaway nih. Bersabarnya mak awak ni. Alhamdulillah. Awak dikurniakan emak yang baik. Semoga Allah terus merahmati mak awak. Amin. Good luck tau ^^

    ReplyDelete
  2. Ade singgah....
    Semoga berjaya.... :)

    http://musicstyle29.blogspot.com/2016/07/first-giveaway-by-anis-khalilah.html

    ReplyDelete
  3. good luck :D
    http://mellyacrayola.blogspot.my/2016/08/first-giveaway-by-anis-khalilah.html

    ReplyDelete
  4. Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    ReplyDelete

Thanks for comment =) Realy appreciate it . okey ?